CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 31, 2011

kHabAre dARI Sang Bunga...

 bila dah lama tak bersua,rindu selalu menyapa....
 bila dah lama tak bersapa,hati selalu tertanya...
 bila dah lama tak bergurau senda,kenangan lama pasti kan menjelma...
 bila dah lama tak nampak di mata,ku harap aku jangan kau lupa.....

                     malam ni kita berpantun+bersajak ckit yerk....ini menggambrkan yg aku sudah bowsan tahap x ingat dah...
dah lama x update blog nie...nk update tp malas...so ad la bbrapa entry jew dlam nie....
pantun kat atas tue wat smua kwan2 aku...
x kira lah knal kat mana,jumpa bila,knal brape lma....jnji kita pernah brkwan so pantun tue khas tuk korg semua.....
kwan terlalu pntg dlam hidup aku,sbb mereka aku mencorak diri aku....
sebb mereka aku tahu bnda2 baru,
sebb mereka aku slalu jd haru biru....

tanpa mereka ak jd rumah tnpa ad hiasannya...
x lengkap dan hambar.....

sebb tue la kwan slalu akan mnjd wrna dlam lukisan aku.....
walaupun seburuk manapun warna yg tercontg tp tetp mampu menyerikan lukisan itu,
apatah lagi jika ia di conteng dgn variasi wrna yg cantik...

brbnding lukisan yg tidak punya warna,hambar dan kusam....
di pandang sepi....
begitulah bermaknanya kawan dalam hidup aku.....


suka sangt nk wat ayt jiwng mlam2 gini.....
epy reading....

2 comments: